dagje strand - Reisverslag uit Naguabo, Puerto Rico van Conny Verdult - WaarBenJij.nu dagje strand - Reisverslag uit Naguabo, Puerto Rico van Conny Verdult - WaarBenJij.nu

dagje strand

Blijf op de hoogte en volg Conny

13 Maart 2013 | Puerto Rico, Naguabo

Eindelijk gelukt. De hele dag niets anders gedaan dan luieren, lezen en lummelen in de zee.
Vanmorgen eerst even boodschappen gedaan voor lunch en diner, want van het eten bij Mickey's werd ik gisteren niet vrolijk.
Wat eten, drinken en een boek mee naar een strandje hier om de hoek. Geen camera of telefoon bij me, dus ook geen idee van tijd.
Alleen wat foto's vanaf het balkon vandaag

Geen verhaal te schrijven, dus dat geeft me de gelegenheid om eindelijk eens wat op jullie reacties terug te schrijven.

Marijke: De grote kreukelzone ga ik liever niet gebruiken, zonde van mijn eigen risico. En je had het zeker prachtig gevonden. Helemaal in jouw straatje.
Klimmen en klauteren prima, maar dan graag dicht bij NAP en niet boven op een berg,
Bang voor een hond? pas als ze grommend met hun tanden ontbloot op me af komen. Hoe vaak ben ik al niet tussen jou en een hond gaan staan?
Die enge trap aan zee: daar heb ik mezelf een paar x stevig toe moeten spreken om door te gaan.
Leguanen zijn niet als onze ratten en duiven, maar ik kom ze wel op veel plaatsen tegen.
Kopenhagen, Haha, maar nu waren er geen voetstappen die me hoorbaar volgde. Raar eigenlijk ik denk nu pas dat iemand ons alleen maar bang wilde maken en dat is hem goed gelukt.
Alleen wandelen tot nu toe prima, maar zie foto van hostel balkon vandaag. Hekken, ze doen het hier overal.

Lia: Je moet me soms ook niet bezig zien hoor op die wandelingen en ik geef mezelf regelmatig een vituele schop onder de kont.
Het went inderdaad snel zo’n auto En niet meer zonder kunnen? Kan toch geen auto meer betalen . Na deze luxe trip is mijn spaargeld onder het gewenste minimum gedaald.

Gerrie: moet het wel lekker weer zijn 30 april.
Dat slangetje was inderdaad niet super klein, heb hem maar weinig hoeven inzoomen.
Dat lopen met jullie in de Cinque Terra zal vast wel lukken.
Nooit gemerkt dat ik in mezelf praat? Die kleine eigenaardigheid heb ik al heel lang.
Ik lust eigenlijk helemaal geen rum, nou ja misschien een piepklein beetje in een cola, maar die van Don Q was ontzettend zacht.

Ammelieke je kent me toch, living on the edge.

Agnes: Goed gedaan, vakantie naar Griekenland, waar? En ja het was natuur die in brand stond.

Simone: Dat zwembad zit ik wel in, maar niet aan. Maar vandaag heb ik dus inderdaad niets gedaan dan aan het strand liggen en kijk, nu heb ik tijd om op jullie berichtjes te reageren.

Emilie: te warm, inderdaad, hoewel het zonnetje soms ook t e warm is, dan ben ik blij met een paar wolken.

Ans: Nee het verveeld nog niet hoor.
Ik heb geprobeerd de zon naar jullie te blazen, dat lukte niet. maar misschien lukt mailen wel. Zal m’n best doen.

Hanny : ik vond het ook net een ei en nee ik ben niet naast dat slangetje gaan zitten.
Zal ik doen ,voortaan van het vuur vandaan rijden, als ik het op tijd in de gaten heb dan toch.

Nanda Ja dat jullie niet mee mochten, wat een ramp. Bij mij lukte het gelukkig op de valreep wel.

Jos: Nee ik heb niet op zo’n plank gestaan. Heb wel met een bodyboard in handen gestaan, daarmee kun je lekker op de golven drijven. Windsurfen, goh wat is dat lang geleden.

Astrid: Bij dat schip dat binnen komt varen in San Juan, was ook mijn eerte gedachte: wow, toen ik de straat inkeek en hem op me af zag komen.

Stan: Leuk dat je wat achtergrond informatie zoekt bij mijn blogjes.
Het is een beetje laat, je hebt intussen allang ontdekt waar ik uithang, maar als je bij een volgende reis nog een s op het verkeerde been wordt gezet, omdat het programma maar niet de juiste locatie op de wereldbol wil vinden. Kun je even kijken onder reisdetails. Daar geef ik een korte omschrijving van de plannen. En uhhh kon de titel je ook niet een beetje op het goede spoor helpen?

Irene Heerlijk hè die behulpzame mensen overal ter wereld, die gaan we straks in Birma ook weer nodig hebben. Ik heb alle afleveringen van 3 opreis erover gezien.

Jolene: Spanning en sensatie hebben we nodig dus voor een “echt” verhaal. Ik zal nog wat op gaan zoeken.

Groetjes allemaal en blijf vooral reageren.
Conny

  • 14 Maart 2013 - 07:33

    Ammelieke:

    conny: wat leuk al die opmerkingen hierboven...kijk uit naar je volgende avonturen, dus niet te vaak luieren.

  • 14 Maart 2013 - 07:48

    Lia:

    Conny, heerlijk om jou commentaar op al de reactie's te lezen, zo maak je er toch weer een aflevering voor je blog van. Wij zien uit naar je volgende wild west verhaal.

  • 14 Maart 2013 - 07:51

    Hanny:

    Lekker luieren aan het strand!!! En wij op 14 maart maar weer ploeteren in de sneeuw.
    Geniet nog maar even van het prachtige weer daar, groetjes

  • 14 Maart 2013 - 07:53

    Marijke:

    Hoi zuske, je zult wel een bouwvakkers pakje op je lijf gebrand hebben van de zon, daar helpt één dagje strand je niet vanaf hoor!!!! Maar lekker he? Boekje lezen met de branding als achtergrond muziek en de golven om verkoeling in te zoeken.

  • 14 Maart 2013 - 10:39

    Jolene:

    Oei al die reacties op onze reacties drukken me met mijn neus op het feit dat ik deze reis vooral heel passief meelees! Ik vind het leuk om het verschil in reizen te zien met hoe je 'normaal' (zonder auto's en luxe privé appartementen) onderweg bent en hoe het nu gaat. Apart om te ervaren hoe je met een een auto ineens veeeeel meer uren in een dag lijkt te hebben en veel meer dingen kunt beleven hè? Het is echt een andere reis wanneer je overal op de bus moet wachten en hoogstens 1 waterval en 1 dorpje kunt doen zeg maar.
    In ieder geval ziet het er allemaal prachtig uit daar en maak je ons gelukkig maar een heel klein beetje verschrikkelijk jaloers:)
    Dikke kus!

  • 14 Maart 2013 - 11:13

    Stan:

    Beetje eng 'huisdier' - alsof je je inderdaad diep in de prehistorie hebt gewaagd. Loopt dat daar vrij rond? Hij heeft een oogje op jou (of op je camera) - kijk maar uit.

  • 14 Maart 2013 - 11:39

    Marijke:

    Wanneer en hoelaat kom je terug, ik heb helemaal geen reisgegevens van je. Misschien beter even op mijn mail zetten?

  • 14 Maart 2013 - 18:30

    Simone R:

    Hoi Conny, denk je een rustig dagje te hebben dan moet je weer aan je blogje werken. Je maakt weer geweldige avonturen mee. Deze vakantie leest wel even meer luxe dan je andere reizen. Eerst liet je je nog vervoeren op een brommer nu heeft mevrouw gewoon een auto onder haar kont. Conny geniet nog even door,dan doen wij dat ook. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Conny

Meestal blije, vrijgezellige, als het effe kan op reis zijnde vrouw.

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 235384

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2017 - 11 November 2017

Het zuidwesten van China

16 September 2016 - 13 Oktober 2016

Groepsreis naar Japan

11 April 2016 - 24 Mei 2016

Gaatje dichten op de Jacobsweg

20 September 2015 - 20 November 2015

Een paar Indonesische eilanden

18 Maart 2015 - 22 Maart 2015

trips in 2015

05 November 2014 - 03 December 2014

Op bezoek bij de Maya's

16 Februari 2014 - 24 Maart 2014

rondreis door Suriname

25 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Turkije skiën en wandelen

17 September 2013 - 16 Oktober 2013

Rondje Myanmar, of was het toch B....?

22 April 2013 - 29 April 2013

Weekje Cinque Terra

11 Februari 2013 - 21 Maart 2013

eilandhoppen in het Caribisch gebied

26 September 2012 - 21 November 2012

8 weken rondreizen in Vietnam

27 Januari 2012 - 06 April 2012

wat te doen in 2012

14 Oktober 2011 - 23 November 2011

India en Nepal

28 Mei 2011 - 08 Juni 2011

rondreis India en wandelen door Parijs

06 September 2010 - 14 Oktober 2010

op weg naar Santiago

Landen bezocht: