en weer moet het wiel worden uitgevonden - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Conny Verdult - WaarBenJij.nu en weer moet het wiel worden uitgevonden - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Conny Verdult - WaarBenJij.nu

en weer moet het wiel worden uitgevonden

Blijf op de hoogte en volg Conny

15 September 2013 | Nederland, Hoorn

Het is zoals Irene vorige week schreef.
Iedere keer weer spannend.
Hoe maak je een nieuw dagboek aan. en vooral wil het programma dat wat je hebt gedaan ook opslaan!
In dit geval lukte het al nadat ik 4 x opnieuw titel, beschrijving, bestemming, duur en doel van de reis had ingevuld. Word ik daar vrolijk van??? Nee, maar ik heb dan wel het geluk dat het grotendeels in werktijd gebeurde.

Dan de uitstraling van het geheel, het moet tenslotte wel een beetje bij de bestemming passen.
Hmmmmm....hèèèè? Iedere keer wil hij mijn oude reizen veranderen!!!!
Zucht.

Misschien als ik eerst een reisverslagje plaats? ( deze dus). We zullen zien.

En ja hoor gelukt. Meteen maar even bijna alle foto's verwijdert, zodat er ruimte is voor nieuwe aanwas.
Ik ben er klaar voor.

O nee, HELP ik moet nog pakken. En dat is ondanks vele jaren ervaring iets waar ik schrikbarend slecht in ben.

Het vertrek is overmorgen.

• 15 September 2013 - 09:25

Miranda:

Goede morgen conny....je bent heel goed in het heruitvinden van het wel bekende wiel.
    Het gaat je zeker lukken en ik kijk uit naar je reisverslagen. Voor straks wens ik je een hele goede vlucht en een veilige,mooie reis! X

• 15 September 2013 - 09:55

Simone R :

Succes met inpakken, je neemt toch altijd teveel mee. Veel plezier en we wachten nu al op je reisverslagen. Geniet ervan.

• 15 September 2013 - 10:11

Marijke:

Hoi zus, juist als ik me afvraag wanneer je nu eigenlijk weggaat komt je blog.
    Succes met goed inpakken en een hele goede reis. Tot bels

• 15 September 2013 - 12:52

Ria:

dag Conny , goede reis en veel plezier.Ik kijk weer uit naar je verslagen , groetjes

• 15 September 2013 - 12:58

Ans:

Hoi Conny, ik ben weer van de partij hoor, geniet van de cultuur, mensen en alles, wie en wat je tegenkomt!
    Voorspoedige vlucht[en] goede reis en veel plezier, Ans[evennietmeeraandewandel]

• 15 September 2013 - 14:30

Ammelieke:

Hoi Con, net als Marijke dacht ik...was het nu vandaag of nee toch over een paar dagen het vertrek...ik ga je met plezier weer volgen. Een van de volgende trips plannen we als je teug komt? Ik heb al genoeg opties gezien. Hele goede reis en ben je nu klaar met pakken?

• 15 September 2013 - 16:27

Jolene:

Hoi tante,
    Ik sluit me aan bij alle voorgaande vriendinnen, collega's en familieleden: doe voorzichtig en ik kijk uit naar je verslagen. Hele dikke kus van ons!

• 15 September 2013 - 22:03

Irene:

Je moet het maar zo zien, tis een deel van de voorpret, het gehannes met je blog. Net zo onontkoombaar als visumgedoe. Nog de laatste loodjes en dan ... jippie, Birma, here we come!