Dag 2 in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Conny Verdult - WaarBenJij.nu Dag 2 in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Conny Verdult - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Hanoi

Door: conny

Blijf op de hoogte en volg Conny

29 September 2012 | Vietnam, Hanoi

Om 6 uur gaat de wekker. Rond het Hoan Kiem Lake werkt men in alle vroegte aan zijn gezondheid en ik wil dat graag meemaken. Om 1/2 7 op straat, het leven wordt opgestart. De noodelsoep wordt in lange rijen genuttigd, een enkeling staat voor zijn huisdeur wat sportieve bewegingen te maken, anderen kijken ernaar en verder zijn er weer de nodige verplaatsingen.

Aan het meer doet men alleen of in groepjes oefeningen, terwijl anderen rondjes om het meer lopen. Daar doe ik aan mee en kom zo alles tegen. Een groepje oefent op traditionele muziek, ernaast wordt de Macarena gedaan. Die doe ik even mee, hihihi,hahaha.
Aan de overkant stijldansen op een plein, dus even participeren in de Samba," aha u bent een danseres", ja, net als u.

Ik zie eigenlijk maar 1 mevrouw aan Tai Chi doen, terwijl dat de nationale volkssport zou zijn.
1 1/2 uur later ben ik weer op de kamer. Voldaan van deze sportieve actie haal ik Irene op om te gaan ontbijten.
Nu een dag later stop ik schrijven van mijn verslag om weer te gaan ontbijten.
Het is inmiddels 8.30 uur en we willen vandaag naar het Ba Be meer, een uur of zes bussen hiervandaan.


  • 30 September 2012 - 09:04

    Ammelieke:

    Goedemorgen Conny, sportief bezig geweet en vroeg uit de veren....Dahran net uitgezwaaid, zij gaat met 10 vrienden naar de Efteling vandaag. Een van die vrienden heeft vroeger nooit een kinderverjaardagsfeestje gehad en is nog nooit in de Efteling geweest. Alle koppen bij elkaar en deze jongen zijn jeugdschade inhalen is het plan. Een feestmuts, spelletjes als stoelendans hebben ze al voor zijn echte grote dag gedaan en vandaag beginnen ze met het sprookjesbos...Het is hier heerlijk weer ga zo wandelen en dan de tuin in klussen. Volg je snel weer x

  • 30 September 2012 - 11:16

    Jolene:

    Zo, ik en weer bij: weer eens een heerlijk feest der herkenning, toch leuk dat je je zo enthousiast in de voetsporen van je nichtje begeeft:p
    Het Ba Be meer ken ik niet, nu wordt het dus echt spannend, gaan jullie ook naar Ninh Binh (vonden Hans en ik erg leuk, lekker Vietnamees en amper/geen toeristen, maargoed dat was natuurlijk we 5 jaar terug alweer...)
    Veel plezier en ik lees (en droom) lekker met je mee.
    X Jolene

  • 30 September 2012 - 11:53

    Emilie:

    Gedoucht, wasmachine aangezet, hond uitgelaten, ontbijt en jouw verslagen lezen. Ik weet wat ik de aankomende weken ga doen. Mijn verslagen zijn namelijk minder interressant dan die van jou. Veel plezier!

  • 30 September 2012 - 11:57

    Agnes :

    Hoi Con, ik was wat druk de afgelopen dagen en registreerde alleen op mijn telefoon dat er een aantal berichtjes binnen gekomen waren, geen tijd om rustig te lezen. Nu zondagochtend, terwijl Harry om mij heen al het meubilair uit de huiskamer en keuken haalt omdat morgen een mijnheer komt die de rest van de week de vloer gaat schuren en oliën, rustig je verhalen kunnen lezen. Klinkt allemaal weer uiterst plezierig, ik mis wel de foto's. Dus ik ben in blijde afwachting van wanneer je de gelegenheid gaat hebben om die er ook op te zetten.
    Veel plezier verder en tot schrijfs maar weer, groetjes Agnes

  • 30 September 2012 - 12:06

    Astrid:

    Hey Conny

    Ik heb weer lekker bij gelezen het blijft en feest om op deze manier mee te mogen. Heel busplezier maar inmiddels zullen jullie er wel zijn. have fun.

  • 30 September 2012 - 13:23

    Nanda:

    Nou ik ben weer bij hoor.
    Kan nu mijn nog warme broodje met chocopasta (het is zondag!!!) gaan eten.

  • 30 September 2012 - 14:38

    Ria:

    Hoi hoi , kom net uit de tuin , mooi weer en nu even de mail en jou verslagen lezen . Het gaat weer super met je zo te lezen .groetjes en veel plezier 1

  • 01 Oktober 2012 - 08:06

    Hanny:

    Hee Conny, je had zelf een tijdje aquarobics kunnen doen, had je misschien wat volgelingen gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Conny

Meestal blije, vrijgezellige, als het effe kan op reis zijnde vrouw.

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 237250

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2017 - 11 November 2017

Het zuidwesten van China

16 September 2016 - 13 Oktober 2016

Groepsreis naar Japan

11 April 2016 - 24 Mei 2016

Gaatje dichten op de Jacobsweg

20 September 2015 - 20 November 2015

Een paar Indonesische eilanden

18 Maart 2015 - 22 Maart 2015

trips in 2015

05 November 2014 - 03 December 2014

Op bezoek bij de Maya's

16 Februari 2014 - 24 Maart 2014

rondreis door Suriname

25 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Turkije skiën en wandelen

17 September 2013 - 16 Oktober 2013

Rondje Myanmar, of was het toch B....?

22 April 2013 - 29 April 2013

Weekje Cinque Terra

11 Februari 2013 - 21 Maart 2013

eilandhoppen in het Caribisch gebied

26 September 2012 - 21 November 2012

8 weken rondreizen in Vietnam

27 Januari 2012 - 06 April 2012

wat te doen in 2012

14 Oktober 2011 - 23 November 2011

India en Nepal

28 Mei 2011 - 08 Juni 2011

rondreis India en wandelen door Parijs

06 September 2010 - 14 Oktober 2010

op weg naar Santiago

Landen bezocht: