inpakblues - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Conny Verdult - WaarBenJij.nu inpakblues - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Conny Verdult - WaarBenJij.nu

inpakblues

Door: conny

Blijf op de hoogte en volg Conny

21 September 2012 | Nederland, Amsterdam

Nog 5 dagen over om te bepalen wat er allemaal mee mag in de rugzak. Maar in welke rugzak, de grote of de kleine? Ga ik voor veel of voor licht?
Of ga ik voor veel lichte spullen die het als geheel dan toch weer groot en zwaar maken?
Ppfffff...., wat een dilemma toch steeds. Ik hou d'r mee op, doe het niet meer. Dit wordt de laatste keer.
Reizen, ik houd er toch al niet zo van.

• 22 September 2012 - 01:03

Leny:

Dan hoop ik op een laatste mooie reis in Vietnam en Laos, met een lichte rugzak waar veel in kan!
    groetjes leny(via ingrid geinteresseerd geraakt)

• 22 September 2012 - 06:13

Marijke:

Jaja, laatste reis.
    Doe maar grote rugzak en dan niet vol, kun je kadootjes meenem

• 22 September 2012 - 08:03

Nanda:

Neem een vriendin mee om hem voor je te dragen!!, wel met betaalde kost en inwoning.

• 22 September 2012 - 08:11

Conny :

zo Nanda heb je 8 weken? En dan neemt die vriendin zelf niets m ee om mijn bagate te dragen
    Hé marijke; alweer??
    Leny welkom op mijn blog

• 22 September 2012 - 09:39

Jolene:

Yeah right @ "laatste reis" en "ik hou d'r niet meer zo van". Heel grappig:)

• 22 September 2012 - 11:56

Irene:

Succes met deze zware taak! Aangezien ik met ongeveer hetzelfde 'probleem' zit meld ik me helaas niet als drager van je spullen. We zullen samen lijden!

• 22 September 2012 - 12:37

Emilie:

Moeten wij nu medelijden met jou hebben. Dacht het niet. Je gaat maar lekker sjouwen!!

• 22 September 2012 - 13:08

Stan:

Dit zijn de sores van de verslaafde! Eo quia absurdam = ik ga omdat het absurd is!
    Con, je lijkt je vrijheid kwijt en voelt je erdoor veroordeeld dat je nu eenmaal ooit "zelf gekozen" hebt voor een reizend bestaan. Je moet nu wel, net als het nomadenbestaan ook vooral uit dwang en moeten bestaat. Maar als je eenmaal op weg bent, komt de (pseudo?)vreugde van het "vrije gevoel" wel weer terug. Doe maar wat Marijke voorstelde: grote rugzak, niet vol gepakt - geeft ruimte: beetje leeg laten - ook je hoofd. Weg die muizenissen. En besluit maar om de volgende reis over te slaan en daarna meteen aan de dááropvolgende te beginnen, wat alleen al daardoor dus een "onmogelijke reis" zou zijn, net zoals een onmogelijke figuur à la Escher als illusie tóch bestaat. Ook dat geeft ruimte: het kán niet en toch doe ik het, zoiets. Eo quia absurdam = ik ga omdat het absurd is!
    Goeie reis, toch.

• 22 September 2012 - 13:46

Conny Verdult:

Leuk dat zo' n probeeprsel op de vernieuwde waarbij.nu site weer zoveel reacties oplevert. Ik ben blij dat het weer werkt
    Jolene, natuurlijk gelooft niemand dat ik er echt geen zin meer in heb. hoop ik dan toch.
    Emile, geen medelijden? Wat hard nu weer. Houd me maar lekker met mijn voetjes op de vloer. O nee, dat doet die "zware" tas al.
    Stan: absurd is het inderdaad, maar ik houd wel van een beetje afwijkend, dus dat is mooi. En wat hét leeg houden van het hoofd betreft komt het goed uit dat ik van nature al wat leeghoofdig ben.
    Ik kijk uit naar jullie reacties op de werkelijke REISverhalen.
    Nog 4 dagen, ik kan bijna niet wachten zo'n zin heb ik om té gaan.
    groetjes

• 23 September 2012 - 18:07

Miranda:

Conny, Test is ook hier gelukt. Ik wens je weer een waanzinnig mooie reis toe. Dat je leuke en mooie mensen mag ontmoeten en alles voorspoedig verloopt. Tot lezens!

• 24 September 2012 - 17:39

Gerrie:

Hi Con, neem gewoon je handtasje (heb je dat??) mee met je portemonnee en je paspoort en je visa, ik bedoel...die koffers van jou raken toch maar kwijt!! Kun je daar gewoon alles, inclusief koffier, kopen.
    Heeeel goede reis en kom maar weer met spannende verhalen!!
    Tot morgen (dinsdag) dan kan ik je nog live een goede reis wensen !!!

• 25 September 2012 - 20:03

Ria:

Hoi Conny , toch nog gelukt met de computer en hopelijk nog op tijd om je een waanzinnige reis toe te wensen! Geniet en schrijf maar weer lekker veel leesvoer . groeten aan Irene