testje, schrijven in word en later in blog plak.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Conny Verdult - WaarBenJij.nu testje, schrijven in word en later in blog plak.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Conny Verdult - WaarBenJij.nu

testje, schrijven in word en later in blog plak..

Door: connyopreis

Blijf op de hoogte en volg Conny

06 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Nog 3 weken wachten, inlezen en voorbereiden op de reis. Wat is er veel te zien in dit onmetelijk grote land.
Wat ik wil= alles zien en dat kan natuurlijk niet. Het wordt dus een brief encounter op veel locaties, of een wat grondiger bezoek aan een paar plekken.
Twee dingen staan vast: Ik begin in Delhi( Noord India) en eindig 5 weken later in Bangalore (Zuid India).
Alles daartussen laat ik voorlopig aan het weer en mijn stemming over. Hoewel de Taj Mahal en Varanasi zeker op mijn te bezoeken lijstje staan.
Ik heb zin, volgende week mijn visum ophalen en een afspraak bij de GGD niet vergeten voor de malaria pillen.

• 07 Februari 2011 - 20:16

Marijke:

Hoi zus,

Ik heb je stukje goed kunnen lezen.
    Wist eerst niet dat ik deze blog moest openen om jouw word tekstje te kunnen lezen.

Succes met inlezen en voorbereidingen.
    Groet zus

• 17 Februari 2011 - 15:03

Ingrid:

hoi conny leuk en spannend hoor,ga je zeker volgen,groetjes ingrid

• 17 Februari 2011 - 15:14

Yvonne:

Klinkt goed. Varanasi moet je zeker doen. Heel indrukweekend. Goede reis

groetjes Yvonne

• 17 Februari 2011 - 15:20

Jan:

Hoi conny,
    grappig hoor ik ga ook zaterdag weg!
    maar ik ga niet zover, Lissabon is het verst dus op geen stukken na India.
    veel plezier en tot ergens in april.

• 17 Februari 2011 - 17:58

Agnes:

Beetje enge foto, zo ziet dus een mens eruit die alsmaar op vakantie gaat.
    Geweldige tijd toegewenst en ik heb je op skype toegevoegd dus als je in de gelegenheid bent, voel je uitgenodigd.

• 17 Februari 2011 - 20:16

Gerard En Petra:

Dag Conny, leuk dat je weer op reis gaat. 'n fijne en vooral voorspoedige reis toegewenst. We houden je in de gaten. groetjes Petra en Gerard

• 18 Februari 2011 - 15:22

Gerrie :

Ik hoop, dat je net zo van India gaat genieten zoals ik het 11 jaar geleden deed! Wil graag op de hoogte worden gehouden van je belevenissen...dus...zet me maar op je lijst. Vanaf hier alvast: succes met verdere voorbereidingen en heeeel goede reis gewenst!!! groet van Gerrie

• 19 Februari 2011 - 08:32

Ammelieke:

hoi tantetje, ik ben ook weer van de partij hoor. geniet er ervan en laat ons met je meereizen.
    liefs

• 19 Februari 2011 - 18:26

Ria:

hoi Conny, ik ga toch maar eens proberen ook een reactie te sturen.
    ben benieuwd of het overkomt !
    goeie reis , geniet ervan en ik ga je volgen.groetjes Ria

• 20 Februari 2011 - 10:42

Ans:

hoi Conny, zie je vannacht niet maar hoor je misschien via de telefoon, een van je laatste nachtjes voor het grote avontuur. ik wens je heel veel plezier en nieuwe ervaringen toe, goede reis, groeten Ans

• 24 Februari 2011 - 21:45

Irene:

Hey, ik heb je gevonden en ik ga je zeker volgen! Heel veel plezier daar, groetjes van Irene

• 24 Februari 2011 - 22:15

Lieve Conny:

huis opgeruimd, nog even je tennis racket gebruikt, spullen ingepakt, krantenknipsel verstuurd...nog even gewerkt en klaar om te gaan. net op de commerciële tv een sensatie stukje gezien van secret miljonairs en India. Naast de armoede, die je wel vaker op je reizen tegenkomt, hoop ik dat je ook de schoonheid van de mensen en het land zal zien. heel veel plezier en ik reis weer met je mee. X Ammelieke

• 26 Februari 2011 - 13:51

Guus:

Hoi Conny,

Vandaag is het zover en vertrek je naar het verre India. Natuurlijk heb ik nogal wat gehoord over dit land dat door Hanneke ook regelmatig is bezocht. Het is qua stukjes landschap te vergelijken met Sri Lanka maar honderden malen groter. Leg je belevenissen maar vast op je blog en laat ons meegenieten van je ervaringen. De warmte en de reuk, het lawaai en het mooie Engels denken we er wel bij.
    Goede reis en een groet uit Brabant

• 26 Februari 2011 - 14:37

Stan:

Hoi Conny,
    Ik zag zojuist pas dat je vandaag naar India vertrekt (misschien al vertrokken bent). Je had me op m'n oude e-mail-adres gemaild. Toevallig keek ik er nog eens...
    Ik wens je een goede reis. En ik zal de verwittiging van nieuwe blogs aanvinken om je verslagen en foto's te zien.
    Misschien kom je in dat grote land Annet nog tegen, die na enige maanden in Nieuw-Zeeland en Australië momenteel in Maleisië is - in Cameron Highlands. Maar ik geloof dat haar plannen eerder richting Thailand en Vietnam gaan. Maar wie weet, toch. Groet

• 26 Februari 2011 - 16:07

Ammelieke:

hoi conny,
    Las in je sms dat schrijven in je blog op Schiphol niet gelukt is. Nu maar hopen dat het niets iets permanent is. Zou jammer zijn als je niets kan schrijven en wij dus niets kunnen lezen. Je mist niets van het weer hier, het regent al de hele ochtend. Lekker weer in het weekend zou wel eens fijn zijn.
    Hoop snel wat van je te horen/lezen X

• 26 Februari 2011 - 22:33

Nanda:

Hey Conny,

hoop dat je ondertussen een beetje bij gekomen bent ( ik bedoel dan qua rust hè ). Geniet van je reis dan doe ik het van je reisverslag.

Gr. Nanda