Ik ben verhuisd - Reisverslag uit Tentena, Indonesië van Conny Verdult - WaarBenJij.nu Ik ben verhuisd - Reisverslag uit Tentena, Indonesië van Conny Verdult - WaarBenJij.nu

Ik ben verhuisd

Blijf op de hoogte en volg Conny

04 November 2015 | Indonesië, Tentena

Eindelijk weer Internet, dus sorry voor de spamachtige aanval op jullie mailbox. De foto's komen later.

Een kleine correctie op het verslag van gisteren. Later op de avond kwamen er nog 2 gasten. Een Italiaanse man en een vrouw uit Frankrijk.
Zij is nu haar spullen aan het halen om ook naar dit leukere plekje te verhuizen.
Zij is gisteren 61 geworden en al sinds december 2014 met pensioen. Grrrrrrr. Uit wat voor achterlijk land kom jij moet ze gedacht hebben toen ik zei dat ik pas over 6 jaar met pensioen ga.
Als het goed is komt er voor haar zo ook een scooter en gaan we samen op stap naar een waterval een Panorama punt en we zien wel.

.

  • 04 November 2015 - 07:41

    Ammelieke:

    Leuk om zo allemaal mensen op je reis te ontmoeten en ja wij mogen lang werken in dit land.
    Nog even en je bent weer een jaartje dichter naar je pensioen.

  • 04 November 2015 - 07:56

    Jolene:

    Kleine correctie op mijn vorige reactie: uiteindelijk komt alles goed en wordt het toch vrijwel altijd gezellig;)
    Volgens mij moet je niet teveel vergelijken hoor, het is ook vaak per individueel geval anders (zo ken ik ook wel Nederlanders die met 61 al met pensioen gegaan zijn). Toch vaak ook persoonlijke keuzes!
    Liefs!

  • 04 November 2015 - 08:23

    Marijke:

    Hoi Con,
    Bedankt voor je "spam" verslagen. Ik vind het altijd opvallen om te lezen hoe je reis met reispartner een heel ander karakter heeft dan je reis alleen. Je gaat steeds meer op in de sferen en gewoontes van het land. Natuurlijk ontmoet je in je up meer en op een andere manier locals en andere reizigers. Soms idd ook best eenzaam lijkt me maar maar daar lijk je je doorheen te lezen en bloggen. Kus zus

  • 04 November 2015 - 11:02

    Agnes:

    Hoi Conny, als eerste alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Zoals iemand al eerder schreef, je hebt het weer voor elkaar om niet thuis te wezen dus vieren doen we het hier wel zonder je. Een goede reden om een lekker glas wijn op je te drinken.
    Ik begrijp dat er enige jaloezie is t.a.v. mensen die met pensioen zijn???
    ...Ik durf het haast niet te schrijven maar..... Per 1 november. Ik geniet met volle teugen:)!
    Laten we wanneer je terug bent gauw iets afspreken.
    Overigens heb ik natuurlijk al je verslagen en foto's gelezen en bekeken en met veel plezier!
    Groetjes

  • 04 November 2015 - 11:22

    Conny Verdult:

    Hoi luitjes, ik ben niet echt jaloers hoor. Tenslotte kan ik toch maar mooi 2 maanden op vakantie.
    Geniet ervan Agnes en werk evengoed lekker door toch. We moeten zeker gauw wat afspreken als ik terug ben. Er is een 60e verjaardag te vieren van iemand. Gna gna .
    De scooter voor Danielle lukte niet dus ik ben gewoon in mijn eentje op pad geweest en het was geweldig.
    Allemaal maar weer eens bedankt voor de reacties. Ik kijk er naar uit.
    Groetjes

  • 04 November 2015 - 12:27

    Lia:

    Hallo Con.
    Gefeliciteerd met je verjaardag, ik weet niet wanneer het bij jou de 5e is, dus doe ijk het nu maar. Ik heb weer genoten van je verslagen en foto's en vind het geweldig hoe jij je er altijd weer uit en door wurmt om dat te krijgen zoals je het bedacht had. Ik vind het echt een kunst, maar ja ze zeggen niet voor niets oefening baart kunst. Natuurlijk ook de felicitatie's van Ank. Dikke kus en drink er maar een of twee op.

  • 04 November 2015 - 18:31

    Simone R.:

    Gefeliciteerd conny. De gebak lusten we evengoed wel hoor als je terug bent. Natuurlijk kun je niet zonder ons dus die zes jaar houd jij vast wel vol met zoveel vakantiedagen. Drink er een lekkere koude bintang op. Proost!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Conny

Meestal blije, vrijgezellige, als het effe kan op reis zijnde vrouw.

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 234792

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2017 - 11 November 2017

Het zuidwesten van China

16 September 2016 - 13 Oktober 2016

Groepsreis naar Japan

11 April 2016 - 24 Mei 2016

Gaatje dichten op de Jacobsweg

20 September 2015 - 20 November 2015

Een paar Indonesische eilanden

18 Maart 2015 - 22 Maart 2015

trips in 2015

05 November 2014 - 03 December 2014

Op bezoek bij de Maya's

16 Februari 2014 - 24 Maart 2014

rondreis door Suriname

25 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Turkije skiën en wandelen

17 September 2013 - 16 Oktober 2013

Rondje Myanmar, of was het toch B....?

22 April 2013 - 29 April 2013

Weekje Cinque Terra

11 Februari 2013 - 21 Maart 2013

eilandhoppen in het Caribisch gebied

26 September 2012 - 21 November 2012

8 weken rondreizen in Vietnam

27 Januari 2012 - 06 April 2012

wat te doen in 2012

14 Oktober 2011 - 23 November 2011

India en Nepal

28 Mei 2011 - 08 Juni 2011

rondreis India en wandelen door Parijs

06 September 2010 - 14 Oktober 2010

op weg naar Santiago

Landen bezocht: