Helemaal alleen en verlaten. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Conny Verdult - WaarBenJij.nu Helemaal alleen en verlaten. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Conny Verdult - WaarBenJij.nu

Helemaal alleen en verlaten.

Blijf op de hoogte en volg Conny

17 Oktober 2015 | Indonesië, Sanur

Het is kwart over 1, Irene zit in een taxi naar het vliegveld. Meid ik zal je missen en je bent een schat dat je je camera's bij me hebt achtergelaten, dankjewel.
Ik ben onderweg naar het huis van Le Mayeur,  een Belgische schilder wiens huis is omgetoverd tot museum. Als lunch troost ik mezelf met een heerlijke smoothy. Ammelieke, hoe bevalt de slowjuicer?
De schilder woonde samen met zijn 37 jaar jongere Balongdanseres Phi Nolok in een prachtig huis aan het strand, waar veel van zijn werk hangt.
Na het museum maar eens een flinke wandeling gemaakt de boulevard af naar het noorden en terug naar het zuiden. Als het eb begint te worden staan er weer vissers met hun hengels in het water in de buurt van het rif.
Boten van diverse eilanden lozen hun lading niet aan een steiger. Iedereen moet tot over de knieën in het water om aan land te gaan. Een kar met dozen  staat verlaten op het strand, is de pizza bezorger een eindje gaan zwemmen?
Vanavond een eenzame maar heerlijke maaltijd bij de Little Thai. Het is even wennen, maar gelukkig heb ik genoeg te lezen bij me.

• 17 Oktober 2015 - 15:44

Marijke:

Ja ff wennen weer he sussie?
    Lekker veel mooie fotos maken met de mooie cameras.. Kus

• 17 Oktober 2015 - 15:52

Irene :

Graag gedaan hoor, zorg dat je mooie foto's maakt. Ik zit me nu een ongeluk te vervelen op het vliegveld maar mijn vlucht lijkt drie kwartier vroeger te vertrekken, das dan weer mazzel.

• 17 Oktober 2015 - 15:55

Stan:

Ja, zielig. Een "eenzame maar heerlijke" maaltijd klinkt als een oxymoron. Heer Bommel hoorde je dat dan ook nooit zeggen. Misschien kom je ergens nog een Balinese Tom Poes tegen.

• 17 Oktober 2015 - 18:36

Ammelieke:

Ach jee. Dat is weer even wennen in je uppie
    De juicer zou nog meer mee geëxperimenteerd mogen worden.
    Ik heb nog een paar weken.

• 17 Oktober 2015 - 21:01

Ans Zonneveld:

Hoi Conny,

Dat zal zeker vreemd zijn, je maatje weg. Geniet van de tijd die je daar wel nog hebt en schiet dan de mooiste plaatjes, groetjes Ans.

• 18 Oktober 2015 - 04:38

Conny Verdult:

Het is 18 oktober , Ik zit Inmiddels dik op tijd ingecheckt en doorgesluist op het vliegveld
    voor mijn vlucht naar Manado -Sulawesi

Ammelieke doe je best. Het is echt lekker, maar jij mag sowieso geenl maaltijden vervangen. Dan word je te dun.

• 18 Oktober 2015 - 12:57

Irene :

Kachel hoog en lekker Conny's verhaaltjes lezen en foto's kijken, ik kan en wil het nog niet loslaten ...
    Ik ben heel nieuwsgierig naar je Sulawesibelevenissen, veel plezier maatje.

• 19 Oktober 2015 - 11:34

LIA:

De foto's ophalen heb ik uiteindelijk onder de knie gekregen en heb ze in een map gezet bij de afbeeldingen en kan ze nu wat groter bekijken. Leuke en mooie foto's gezien. Wat fijn dat je Irene haar camera's mag blijven gebruiken, geweldige vriendin.